söndag 19 oktober 2008

Jag är så duktig!

Idag vaknade jag runt 3 , på eftermiddagen alltså . Mamma höll mig vaken till runt 4 igår natt med hennes jäkla klickande på tangentbordet , jag vaknade alltså runt 3 och jag va så otroligt hungrig . så jag gjorde en deal med morsan hon lovade att vi skulle åka och köpa bacon och ägg om jag plockade ur diskmaskinen så jag gjorde de , visst det var ett tungt jobb men jag är en hård kille så jag fortsatte kämpa även när jag bara kände för att dampa lös ( Glömde äta medicin idag) . Men iaf så åkte vi och handla , det blev bacon och ägg och en energi drink åt mig , så jag ställde mig och stekte ägg och bacon åt både mig och mamma . jag har känt mig så snäll på sistonde , väldigt märkligt...

Jag har även varit snäll mot hunden länge nu , förr innan jag började med medicin så brukade jag huka mig ner ropa på hunden och lägga av en brakare mitt framför nosen på han. men jag har inte gjort de på bra länge nu ..

När jag väl tänker efter så har medicinen verkligen förändrat mig helt . jag fiser inte på hunden länge , jag äter inte lika mycket socker , jag har längre stubin , jag kan sitta still ganska länge nu för tiden också . Men vad vet jag , jag kanske börjar bli gammal och inte orkar med att dampa lika mycket som förr .

Vi höres ! Peace in the middle east

10 kommentarer:

"Gripplund" sa...

Man kan lära sig att hantera adhd på ett bättre sätt. Det är i varje fall vad jag har hört,,

Dampfilosofen sa...

Ja men hur kul är det att hantera det? Det är ju skönare att bara släppa ut all energi . btw har du någonsin testat att ha sex med en dammsugare? läste det just i tidningen och jag funderar på att testa men det är ju alltid bra att ha lite info innan man kör!

"Gripplund" sa...

??? Skulle nog inte prova det,,om jag vore som dej !! Speciellt inte om dammsugaren heter nåt i stil med 2000 xbs Turbo!!

Och NEJ,,däremot har jag varit med om damsugning! ;)

Dampfilosofen sa...

du är en rolig prick du =) damsugning har väl alla varit med om. men om man tar en DAMM sugning kanske det blir dubbelt så bra istället för DAM. alltså 2 M måste vara bättre än 1

"Gripplund" sa...

Meddela Akuten INNAN du testar,,så kanske,,,säger kanske även du kan bilda familj i framtiden!! :)

Dampfilosofen sa...

jag kanske kan bli dammsugsförsäljare sen om den ynglar av sig vill säga =)

"Gripplund" sa...

Det låter bättre,,för dam-sugsförsäljare är inte heller så bra...........Polisen har visst synpunkter på det!!

Anonym sa...

Hehe! Jag såg ett program som hette något i stil med 10 worst sexaccidents. Där var det ett pucko som gjorde ett hål i en melon, stoppade in melonen i mickron, tog ut melonen med grytlappar (Den var för varm på UTSIDAN för att ta med båda händerna!) och sen stoppade han in snoppen! Vet inte riktigt hur han tänkte, men han fick 3 gradens brännskador och läkarna hade rätt stora problem med att lappa ihop slamsorna! Hoppas jag inte gav dig ideer utan avskräckte dig istället!!
Lycka till med bloggandet! Jag har också ADHD. Sparar din adress så jag kan läsa mer.

Dampfilosofen sa...

En vattenmelon? Den killen verka ju inte ha alla hästar hemma.. Jag brukar ha tjejer som värmare till snoppen inte vattenmeloner=)

Anonym sa...

Tjejer verkar lite sundare än vattenmeloner, tycker du ska fortsätta satsa på det!