söndag 19 oktober 2008

NBB = Natural Born Blogger

Jag börjar känna mig lite som blondinbella ! Hela 19 besökare redan =) Jag är ju nästan natural born Blogger ! Till L-A Människan Grippan och Ann tack ni är dom första att träda in i denna magiska damp värld. Tro mig när jag är super kändis ungefär lika känd som Arne Wajse eller hur de stavas så kommer jag komma ihåg er va så säker. Jag känner mig älskad med mina 19 besökare det tyder på att jag har en lovade framtid i blogg världen .

Att blogga är även ett skydd mot syfilis och gnorre (snorre) och även andra penis sjukdomar då man inte kommer varandra så nära fyskiskt för psykiskt är jag er nära , det är er jag tänker på när jag sänker mina dampögon på natten och öppnar mina igenslemmade ögonlock på morgonen. Just idag känns dessa besök mycket upplyftande för mitt välbefinnande!

Det känns som jag har hittat min plats här i livet , jag har nu nånting att tänka på , typ vad jag ska skriva i nästa inlägg , min gamla livsstil handlade mest om att glo tv glo porr och fisa på hunden , men nu har jag tagit ett stort steg mot vuxen livet , ni värmer mitt hjärta !!! TACK

Vi höres ! Peace in da middle east

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

8 kommentarer:

"Gripplund" sa...

Hahahahaha,,du är faan i mej otrolig på att skriva,,jag har garvat så tårarna sprutat, Vet du hur man fixar vindrutetorkare på insidan av ett par glasögon?? Hahahaha,,Skulle behöva det nu!!!

;)

Dampfilosofen sa...

Om man har en extrem hårväxtlighet i dom nedre regionerna och har ganska lång hängpung så vet jag av egen erfarenhet att man bara behöver stå på huvet och vicka på höfterna då uppstår samma funktion som när man drar på fläkten i en bil, alltså man får bort imman. Men tänl på att torka bort smegman först annars kommer du se suddigt i alla fall.

"Gripplund" sa...

Hahahaha,,nu tar vi det lugnt med hängpungar och sånt,,annars kommer granskningsnämden slå ner på din Blogg,, i form av en sur morsa,,,och det vill du inte vara med om!! Hahahaha,,

Jag förmedlar för övrigt ditt imtips vidare till alla polare med trasig fläkt!! ;)

Dampfilosofen sa...

granskningsnämnden i trakten har så sjuk humor så det är ingen risk. glöm inte att jag har patent på pungidén, och alla som använder sig av den idén måste skicka mig en tjuga!

"Gripplund" sa...

Det blir ju billigare än att köpa isskrapa!! Eller gummiskrapa,,vilket osökt får mej att tänka på skydd!!

Du fattar vaa,,eller måste jag skriva ut alla detaljer? ;)

Dampfilosofen sa...

du menar en gummihatt?? när vi snackar skydd så måste jag delge dig ett problem jag har, mina är ju som houdini så ingen gummihatt i världen räcker. men det är en annan historia

Anonym sa...

Fixa dig en grodmansdräkt! Jag måste instämma i vad Gripplund skrev tidigare - du är en fena på att skriva!!! Fortsätt med det! Jag skulle gärna länka till dig, men jag har ju en del psychon på min blogg så jag vill inte utsätta dig för dem...ja din morsa kan jag ju inte frälsa dig ifrån men de andra och Gripplund är snäll om du ger honom ett fläskben ibland;)

Dampfilosofen sa...

ann jag har sett dom där på din sida riktiga rismongon är dom