måndag 20 oktober 2008

Ännu en dag som har gått .

Nu sitter jag och kollar på reklam , gud vad jag har tråkigt. Hela dan har varit tråkig=(

Börja med att hasa mig upp i morse jag var så trött att jag inte har något minne av att jag klivit upp ens. Sen kom jag till skolan och chilla ett tag . Till lunch va de ris och äckliga pannbiffar . Så jag tog bara ris men sen tog jag vatten när jag kände att skolans ihoptorkade riskorn liksom fastnade i halsen på mig. Så halvt kvävd sprang jag och hällde i mig 20 liter vatten . Sen tillbaka till skolan igen , då skulle vi städa...

Men jag är ju så smart så jag sa att jag skulle försöka fixa datorn som vi har på skolan , det tog precis lika lång tid som det tog för mina klasskamrater att städa. Sen efter städningen så var det pingis turnering som jag förlora , och då vart jag sur och kasta rakertet åt helvetet.

Sen gick jag ner och fika en trocadero och en negerboll på en fik i närheten av skolan, Men negerbollen hade smält så de vart bara skit av det. Sen tog jag bussen ner till stan , där jag träffade på en kompis så jag följde med han och åt en kebab (Jag fick titta på när han åt) . Sen så gick vi till en moppe parkering som ligger i närheten av stan , och där stog jag som en åsna till klockan 5 då det va dags att röra sig hemåt . När jag kom hem så satt jag mig och sket ....

Och nu är jag här . Ska ta lite ostkrokar och bah chilla nu =)

Vi höres ! Peace in da middle east

10 kommentarer:

Anonym sa...

Men du...oavsett hur dagen har varit...visst är det skönt att bara sätta sig på toa och liksom släppa ifrån sig allt det där man gått och hållit inne på;)

En gång åkte jag tre mil för att köpa några bakelser som jag var speciellt sugen på - några med smörkräm och när jag kom hem så upptäckte jag att smöret i dem hade härsknat och de smakade fullkomligt vidrigt! Det är sådant man kallar verkliga trauman!

"Gripplund" sa...

Det låter som en halvbra dag!! NOT!
Du kan trösta dej med att morgondagen blir bättre.

Jag själv har varit så förbannad hela dagen, så nu har jag "skallebank" !

Alltså blir min morgondag oxå bättre,,,

"Se Ya on the flipside of the coin"!

Dampfilosofen sa...

Ann: ursäkta din kvinnlighet men damer brukar inte prata om hur dom bajsar och sen hur smart är de att åka så långt för ett par bakelser tänka va många negerbollar du hade kunnat fått för bensinpengarna

Brushäään: i morgon blir de bättre ska snika åt mig lite pengar av morsan så jag kan hugga mig en Tjeehjbab (Kebab). Och då blir de jävla fart på bergsturken dampen kan jag lova

"Gripplund" sa...

Jassåå,,det är därför du varit så snäll sista tiden mot morsan!!??

Du var ute efter hennes "Flingor" !(Pengar)

;) Alla sätt är bra , utom dom dåliga!!

Dampfilosofen sa...

jag är alltid snäll mot morsan men när det gäller pengar så är jag verkligen ett änglabarn

Anonym sa...

Men snälla lilla dampfilosof - förbered dig på en chock...även om du inte vet allt om det motsatta könet och även om du tror att de är lite mystiska...jag lovar...de både skiter och fiser och luktar illa emellanåt...förlåt om jag tog ifrån dig oskulden nu, men då får du be mamma dementera tills du är mogen för sådan här rough information;)

"Gripplund" sa...

Hahahaha,,,,din lilla räv!!

Får man säga "negerbollar" förresten? Jag hörde att det var rasistiskt? Men vad ska vi då döpa "Finska Pinnar" till??

Har du nåt bra förslag?

;)

Dampfilosofen sa...

Ann: Tack nu kommer jag ha en av dom här sjuka drömmarna jag kan ha , men nu kommer den stora svarta klumpen som jaga mig va kvinna som bajsar hysteriskt och osar fis

Brurshäään:
http://www.youtube.com/watch?v=qdVp5i6wsOw

Där har du svaret

"Gripplund" sa...

Är det min chokladboll, nege.........hahahahahahaha

Nu måste jag ta hand om min sambo!!

Godnatt "Dampen",,see Ya!

Dampfilosofen sa...

Ta hand om sambon du grippish ... Godnatt brurshäään Cya!!!pz