söndag 19 oktober 2008

Linda Roskind

Gud vad Linda var snygg förr i tiden ! Men nu ser hon ut som en anka , jag kommer ihåg Olinda hon i Paradise hotel HON hade ankläppar hon men Linda Roskind slår verkligen allt nu . Med dom läpparna kan hon suga i sig allt , t.om skulle hon kunna suga en golfboll igenom en trädgårdsslang . Vilket tryck !

Nu ska hon tydligen vara med i tv och ragga killar också . Hon borde rikta in sig på en sportkarriär istället , hon och jag skulle kunna samarbeta. Med hennes flytförmåga och mina gasutsläpp skulle vi vinna vilken simtävling som helst. Men en hink bönor och botox påfyllning skulle vara ett krav för att vi skulle kunna gå vidare till OS nivå .

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

6 kommentarer:

"Gripplund" sa...

En fjärt i bassängen skulle bara bli en stunds bubbelpool!! Dessutom tror jag det klassas som doping!! ;)

Dampfilosofen sa...

Aa möjligen för en normal människa skulle det bli en bubbelpool men när det kommer till mig då kan du tänka på ordet missil så förstår du vad jag menar

"Gripplund" sa...

Är det inte bättre att göra det i omklädningsrummet?

Då slipper du motståndare i bassängen så att säga?

Fast efter två uttagningstävlingar så känner alla till din taktik , och dyker in på tävlingen med gasmask!!

Dampfilosofen sa...

gasmasker hjälper inte för jag har en slang med mig som jag då kommer att föra in ena delen vid kanten av rektum, den andra raka spåret in i gasmasken, det kan tyckas att det är fegt,men ett guld är ett guld!

"Gripplund" sa...

Så resonerar endast en vinnare !! Hahahaha,, ;)

Dampfilosofen sa...

we are the champions my frieeends la la la laaaaaa. jag minns dig på prispallen som en av mina supportrar!