måndag 20 oktober 2008

Min hood.

Jag bor i en liten jäkla håla mitt i ingenstans , och det tär verkligen på mitt psyke . Ibland känner jag bara för att gå över till grannen plinga på dörrklockan och skrika och sen gå därifrån . Men det lilla sunda förnuftet jag har kvar säger mig att jag inte ska göra de.

Så istället får mina vänner istan lida av att jag bor i bushen , jag tycker om att gå ut mitt i natten när jag inte kan sova , och jag är lite rädd av mig när jag är ute i skogen sådär mitt i natten . Det kan ju kommer rävar och sånt. Vissa kan bli väldigt irriterade när jag ringer dom halv 4 på natten på en onsdag och frågar vad dom gör och berättar att jag är ute i skogen och är lite vilsen .

Sen tål jag verkligen inte bönder ! Dom har fula byxor, pratar konstigt , och snusar baksnus . Det är ju hemskt !!! Och alla heter typ Ola , Bo , Åke såna konstiga namn.

Alla ser ut så här:


4 kommentarer:

"Gripplund" sa...

Här får du lite "mardrömsmusik",,hoppas inte du går vilse i natt!
http://www.youtube.com/watch?v=jixx8Gnh7ck

Anonym sa...

Hehe! i min värld heter alla rednecks Conny, Ronny, Sonny, Tommy och Leif. :-P

Jag bor själv i en liten håla... i alla fall jämfört med den stad jag kommer från (Linköping). Jag bor i hålan Mantorp i bonnhålan Mjölbys kommun... men tills nyligen bodde jag i ett torp mitt ute i ingemansland bland en massa Connys, Ronnys, och andra rednecks. :D

Jag har för övrigt också neuropsykiatrisk åkomma - ADD.

Väl bekomme till min blogg om du vill!
//Anna

Anonym sa...

Jag växte också upp i en riktig håla och de flesta hette likadant som Anna berättade; Conny, Ronny, Benny, Jonny eller så kallades de för Bocken, Grodan, Fisen och Brädan. De var som stående figurer i en pjäs. Ingenting förändrades. Men det var väl tryggt på nåt sätt ändå.

Jag är också en npf:are och det var roligt att se en så ung kille blogga. Fortsätt med det, du skriver bra!

Dampfilosofen sa...

Förlåt! Jag hade missat dom här kommentarerna . Det här kan inte bara vara en slump.Att man kommer från en storstad och flyttar till en bondhåla, det är nog därför man får adhd! tack så mycket frkf, jag bloggar dom dagar jag har ro i kroppen, och då kan det bli desto mer :)

dampa lungt bägge 2
pzz out