torsdag 23 oktober 2008

Nu är jag jääligt less

Sveriges sämsta jäkla dag!

Glömde ta medicin imorse för jag vaknade 5 minuter innan bussen gick... Så jag dampade på skolan så jag fick gå därifrån , väl nere i stan så satte jag mig i åhlens i en soffa man tydligen inte fick sitta i men jag va så irriterad och dampig idag så jag sket i att en av personalen bad mig gå . Så idioten ringde efter vakten . Det är nu det roliga börjar !

Vakten kommer och säger åt mig att gå ner ifrån soffan då frågar jag han
- Vem fan är du ? är du min pappa eller?
- Nej jag är inte din pappa
- Nä dåså dra härifrån .

Vet ni vad killen gör ? Han tar tag i min arm kastar mig ut så jag landar med ansiktet först i stengolvet utanför åhlens , sen kommer han och sätter ett knä i nacken på mig och ett i ryggen och lägger hela sin vikt på mig . Så jag kunde ju inte andas + att han tryckte ner mitt huvud så jag började blöda ur näsan , sen drog han på mig handklovar och dom satte han inte löst kan jag lova! Så där låg jag alldeles blodig på marken med en stor vakt på mig och handklovarna på händerna . ALLA kollade på mig hur pinsamt som helst . Och där fick jag ligga och kvävas tills polisen kom då reste vakten sig och gick.

Så nu är mitt ansikte helt uppskrubbat på ena sidan små sår efter handklovarna och massa röda märken över hela halsen. Jag personligen tycker att det var lite väl mycket våld för en sån som jag . Vakten var väl 195 cm lång och biffig . jag är 175 och väger 55 kilo , så stort hot mot han kan jag väl inte varit?

Men så iaf så är jag anmäld för våld mot tjänteman våldsamt motstånd och hot mot tjänsteman . Det var ju ganska pinsamt att gå igenom HELA stan alldeles blodig i ansiktet och med handklovar . så jäkla less nu!!!!

Vi höres! Peace in the middle east

4 kommentarer:

Anonym sa...

Faan,,de var inte så bra. Du FÅR inte glömma din medicin,,men vakten tog väl i onödigt hårt låter det som !!

Och vad hade det gjort om du fått sitta en stund i soffan? Vakter borde kanske läsa lite psykologi,,,och inte bara lära sig att kasta runt folk!

Ha det så bra det går i alla fall.

"Gripplund",

Anonym sa...

Dumma unge säger jag till dig med min allra värsta tantröst! Man måste inte testa allt och vakter gör ju ofta så där! Utsätt dig inte för sådana onödigheter någon mer gång för då ska du få stryk på bara rumpen av mig! Preics sånt som min son skulle kunna dra igång bara för att visa sin envishet! Passa dig!

Anonym sa...

Du var allt en rackarunge som inte gick ifrån soffan när du blev tillsagd, men tonåringar är ju överlag lite trotsiga och ska FAN INTE behandlas som kriminella psykopater!! Vakt-galningen var uppenbarligen en skruvad man som led av machokomplex och det finns inget i min tankevärld som förklarar att han var så oerhört hårdhänt mot dig!

Jag har fördommar mot vakter... det är bara de som är för dumma för att få bli poliser... :-P hehe.

Men skämt åsido - jag tycker det borde ha räckt med att övertala dig (även ta tag i dig och föra bort dig), tagit in dig på ett kontor och ringt dina föräldrar. Gör man inte så längre?? Inte fan är det rätt att brotta ner en ung kille och sätta handklovar på honom för att han är trotsig!!

esther linnea sa...

men gud. blir lite förskräckt när jag läser kommentarerna. en vakt som går runt i affärerna sådär får absolut inte använda våld mot en icke våldsam person, och att sedan använda hela sin kroppstygnd sådär.. du hade ju faktiskt kunnat kvävas. sådana människor borde polisanmälas, och deras chefer kontaktas och upplysas om deras uppförande.