söndag 19 oktober 2008

Vem är jag igentligen ? Är det verkligen så att jag är gangster men inte framför mamma. Helt sinnessjukt , först springer man runt i stan och är skitkaxig mot allt och alla sen kommer man hem och gömmer sig för mamma för man vet att hon vet att man har varit kaxig.

Varför blir man rädd för tanter i 40 års åldern men man kan va hur kaxig som helst mot 30 åriga karlar . Iaf jag skulle aldrig kunna slå en 40 årig tant eller nån tjej överhuvudtaget . Men om jag blev "trängd i ett hörn" skulle jag kunna klappa på en kille. Men vart har jag fått den respekten för tjejer ifrån? Jag har haft en hemsk uppväxt med min mor . Redan som ung sa min kära efterblivna mor att hon hade hittat mig i en soptunna , hon gjorde om bilder på mig så jag blev ful . Har det ändrat mig som person ? Igentligen borde jag vara hatisk mot kvinnor men det kanske är musiken som har ändrat mig . Här är några rader från den musik jag lyssnar på mest..

2pac - Keep ya head up:
And since we all came from a woman
Got our name from a woman and our game from a woman
I wonder why we take from our women
Why we rape our women, do we hate our women?
I think it's time to kill for our women
Time to heal our women, be real to our women

Mu
sik förändra en så mycket ?
Jag tror det.

Vi höres ! Peace in the middle east


2 kommentarer:

"Gripplund" sa...

Hörru duu gangstá,,som tant Ann brukar säga,,,marscha pannkaka i säng nu!!

Plugget i morgon!

See Ya!

Dampfilosofen sa...

är på väg till sängen nu, morsan har redan sagt åt mig =) sov gott brushäään , bah chilla fett hårt bre -.-